Skip to content

Financieel Administratief Medewerker

Nederland, HeegFinance

Functieomschrijving

Algemeen

Wajer Yachts is een Nederlands familiebedrijf met een internationaal werkveld. Hoewel we op verschillende plekken ter wereld gevestigd zijn, zijn onze locaties in Heeg en Lemmer (Friesland) het kloppend hart van ons bedrijf. Hier wordt met een team van circa 200 collega’s gewerkt aan de ontwikkeling, het design, de bouw en het testen van zo’n 40-50 jachten per jaar. Ons sales- en marketingteam werkt vanuit een prachtig kantoor in Amsterdam. ’s Zomers wordt ons team opgeschaald met zo’n 80 medewerkers in onze buitenlandse servicehubs.


Vanuit deze buitenlandse servicehubs (o.a. Zuid Frankrijk, Ibiza, Mallorca en Miami) bieden wij onze klanten met ons Care programma een ongeëvenaarde service. Eigenaar zijn van een Wajer betekent namelijk maximaal vaarplezier, “without a worry”. Drie simpele woorden die voor ons de grondslag van onze bedrijfsvoering vormen. Van het schoonmaken, tanken, bijvullen van de koelkasten en afdekken van de boten tot aan het uitstippelen van vaar trips.


Wat ga je doen?

Wajer heeft vestigingen in Frankrijk, Spanje, USA en Nederland maar de administratie wordt centraal gevoerd in Heeg. Als Financieel Administratief Medewerker ben jij gespecialiseerd in de crediteurenadministratie en ben je verantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van alle binnenkomende facturen. Met jouw cijfermatige inzicht zie jij snel of er afwijkingen in de facturen staan en haal jij onduidelijkheden eruit of vult ontbrekende informatie aan.


Verantwoordelijkheden:

  • Coördineren van de activiteiten betreffende crediteurenadministratie
  • Het coderen, inboeken en betaalbaar stellen van inkoop facturen
  • Het overleggen met collega’s van inkoop over lopende issues
  • Zorgdragen voor een tijdige goedkeuring van inkoop facturen
  • Aanmaken en verwerken van betaalbatches
  • Beantwoorden van in- en externe vragen
  • Het verwerken van bankafschriften, kas en creditcards


Afhankelijk van jouw ontwikkeling zullen de werkzaamheden op termijn worden uitgebreid met werkzaamheden ter ondersteuning van de maandafsluiting en verbeterprojecten.


Je bent een belangrijke schakel tussen de afdeling Finance, de business en onze leveranciers. Je denkt altijd na over de meest efficiënte manier van werken en komt met voorstellen voor verbetering. Je bent onderdeel van het Wajer Finance Team dat bestaat uit 10 collega’s en je rapporteert aan de Financial Controller.

Vereisten

Wat breng je mee?

Je beschikt over een afgeronde relevante, financieel administratieve, MBO-niveau 4 opleiding en hebt tenminste 2 jaar werkervaring in het vakgebied opgedaan. Je bent communicatief zeer sterk, hebt oog voor detail en werkt op een accurate en gestructureerde wijze. Je ziet altijd kansen en mogelijkheden om werkprocessen te verbeteren. Op het moment dat het hectisch is weet jij het hoofd koel te houden. Je bent een enthousiaste teamspeler die een bijdrage kan leveren om onze financiële afdeling verder verbeteren.


Wat kan je verwachten?

Een ambitieuze, snelgroeiende en steeds internationaler wordende organisatie. Dit alles met de persoonlijke en warme inslag van een familiebedrijf. Wajer’s succes is voelbaar voor iedereen en we zijn een echte A-speler in onze branche. Je komt te werken in een jong en professioneel team die elke dag weer een topprestatie neerzet voor onze klanten. Dit resulteert in een enorm positieve sfeer binnen de organisatie en mogelijkheden om te investeren in de toekomst en jouw loopbaan. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf continu te ontwikkelen en de vrijheid om processen te verbeteren. Uiteraard ontvang je daarnaast uitstekende arbeidsvoorwaarden.


Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Hanjo Hartnack van STORM in Recruitment; hanjo@storminrecruitment.nlJe kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Hanjo is rechtstreeks te bereiken op 06 – 3832 4922.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar