Skip to content

Project Coördinator Techniek

Nederland, LemmerTechnical Services

Functieomschrijving

Algemeen

Wajer Yachts is een Nederlands familiebedrijf met een internationaal werkveld. Hoewel we op verschillende plekken ter wereld gevestigd zijn, zijn onze locaties in Heeg en Lemmer (Friesland) het kloppend hart van ons bedrijf. Hier wordt met een team van circa 200 collega’s gewerkt aan de ontwikkeling, het design, de bouw en het testen van zo’n 40-50 jachten per jaar. Ons sales- en marketingteam werkt vanuit een prachtig kantoor in Amsterdam. ’s Zomers wordt ons team opgeschaald met zo’n 80 medewerkers in onze buitenlandse servicehubs.


In Lemmer wordt in samenwerking met een aantal co-makers en leveranciers, de Wajer 77 gebouwd. Daarnaast werken we met een team van engineers aan verschillende innovaties en de (door)ontwikkeling van onze modellen.

Wat ga je doen?

Als Project Coördinator Techniek heb je een uitdagende en veelomvattende functie waarin je van A-Z verantwoordelijk bent voor de coördinatie van de inbouw van de techniek in de Wajer 77. Dit betekent dat jij niet alleen verantwoordelijk bent voor het proces wat binnen de muren van Wajer in Lemmer plaatsvindt, maar in de gehele lijn het overzicht bewaakt. Je staat dus dagelijks in contact met onze co-makers en leveranciers die delen van het bouwproces van de Wajer 77 op zich nemen. Zo worden onze aluminium rompen door een externe co-maker gebouwd en getransporteerd naar Lemmer om vanuit daar het jacht af te bouwen.


Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van planningen zodat de juiste kwaliteit binnen het gestelde budget en deadlines behaald worden. Deze planningen worden ook door jouw bewaakt en bijgestuurd waar dat nodig is. Dit doe je door te anticiperen op eventuele risico’s die het proces kunnen verstoren.


Je beweegt je gemakkelijk binnen de organisatie en bent zichtbaar aan boord van de in aanbouw zijde jachten zodat de mensen je weten te vinden. Je werkt intensief samen met een team van co-makers, leveranciers en interne collega’s van de afdelingen inkoop, logistiek, finance en engineering. Op deze manier weet jij wat er speelt en kun je de afdelingen voorzien van de juiste informatie voor offertes, orders, leverancierscontracten en urencontroles.

Vereisten

Wat breng je mee?

We zijn op zoek naar een kandidaat met een stevige persoonlijkheid die zich niet snel uit het veld laat slaan. Met jouw goede communicatieve vaardigheden kun jij impact maken en zorg jij ervoor dat de verschillende teams op de juiste manier samenwerken. Je bent daadkrachtig, proactief en altijd op zoek naar verbeteringen. Je ziet kansen en weet deze te vertalen naar concrete acties of optimalisaties van het (productie)proces.


Daarnaast:

  • Een opleiding op minimaal mbo-4 niveau, in de richting van werktuigbouwkunde of scheepsbouwkunde
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol in de jachtbouw
  • Ervaring in het aansturen van teams van onderaannemers en leveranciers
  • Kennis van technische systemen die op schepen en jachten worden toegepast


Wat kan je van ons verwachten?

Een ambitieuze, snelgroeiende en steeds internationaler wordende organisatie. Dit alles met de persoonlijke en warme inslag van een familiebedrijf. Wajer’s succes is voelbaar voor iedereen en we zijn een echte A-speler in onze branche. Je komt te werken in een jong en professioneel team dat iedere dag weer een topprestatie neerzet voor haar klanten. Dit resulteert in een enorm positieve en energieke sfeer binnen de organisatie waarin iedereen wil bijdragen, ervaring wil opdoen en ook van elkaar wil leren. De Wajer organisatie is divers en er zijn veel mogelijkheden om je loopbaan in te richten. Je krijgt de ruimte om jezelf continu te ontwikkelen en bij te dragen aan verbeterprocessen. Uiteraard ontvang je daarnaast uitstekende arbeidsvoorwaarden.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar