Skip to content

Sales Support Officer

Nederland, AmsterdamSales

Functieomschrijving

Algemeen

Wajer Yachts is een Nederlands familiebedrijf met een internationaal werkveld. Hoewel we op verschillende plekken ter wereld gevestigd zijn, zijn onze locaties in Heeg en Lemmer (Friesland) het kloppend hart van ons bedrijf. Hier wordt met een team van circa 200 collega’s gewerkt aan de ontwikkeling, het design, de bouw en het testen van zo’n 40-50 jachten per jaar. Ons sales- en marketingteam werkt vanuit een prachtig kantoor in Amsterdam. ’s Zomers wordt ons team opgeschaald met zo’n 80 medewerkers in onze buitenlandse servicehubs.


Vanuit deze buitenlandse servicehubs (o.a. Zuid Frankrijk, Ibiza, Mallorca en Miami) bieden wij onze klanten met ons Care programma een ongeëvenaarde service. Eigenaar zijn van een Wajer betekent namelijk maximaal vaarplezier, “without a worry”. Drie simpele woorden die voor ons de grondslag van onze bedrijfsvoering vormen. Van het schoonmaken, tanken, bijvullen van de koelkasten en afdekken van de boten tot aan het uitstippelen van vaar trips.


Wat ga je doen?

In deze rol ben je onderdeel van het salesteam en rapporteer je aan de Manager Sales Operations. Samen met jouw directe collega van Sales Support ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de verkoop van onze jachten. Jij pakt hierin alle juridische aspecten zoals contracten, registraties en verzekeringen op. Deze input ontvang je deels vanuit de Sales Managers, maar je gaat ook zelf op zoek naar de juiste informatie.


Jouw taken:

  • Zorgdragen voor de registratie en verzekeringen van de jachten;
  • Ontwikkelen, opstellen, onderhouden en bewaken van contracten en afspraken met de klant;
  • Toetsing, analyse en advisering van de afspraken gemaakt in de overeenkomsten. Indien afwijking van de standaard afstemming met derden (bedrijfsjurist);
  • Verantwoordelijk voor de vastlegging van alle informatie betreffende de salesdeal o.a. speciale afspraken, kortingen en garanties);
  • Zorgdragen voor de borging van (interne)processen en het aandragen van verbetervoorstellen hierin.
  • Assisteren van sales in het voorbereiden en opstellen van offertes tot en met de oplevering van het jacht;
  • Vastleggen van (standaard) overeengekomen klantafspraken en product specificaties.

Vereisten

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde hbo-opleiding, gericht op Bedrijfskunde, International Business, MER of aanverwant
  • 0-3 jaar werkervaring in een soortgelijke rol
  • Kennis van buitenlandse (fiscale) wetgeving is een pré
  • Kennis van en ervaring met het opstellen van offertes en contracten en het beheer hiervan
  • Affiniteit met de maritieme sector
  • Een grote mate van zelfstandigheid, je bent hands-on en pragmatisch ingesteld
  • Je weet het overzicht te behouden en structuur aan te brengen in de werkzaamheden


Wat kan je verwachten?

Een ambitieuze, snelgroeiende en steeds internationaler wordende organisatie. Dit alles met de persoonlijke en warme inslag van een familiebedrijf. Wajer’s succes is voelbaar voor iedereen en we zijn een echte A-speler in onze branche. Je komt te werken in een jong en professioneel team die elke dag weer een topprestatie neerzet voor onze klanten. Dit resulteert in een enorm positieve sfeer binnen de organisatie en mogelijkheden om te investeren in de toekomst en jouw loopbaan. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf continu te ontwikkelen en de vrijheid om processen te verbeteren. Uiteraard ontvang je daarnaast uitstekende arbeidsvoorwaarden.


of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar