Skip to content

Management & Staff

Bij Wajer zoeken we altijd naar energieke en ambitieuze mensen die met ons mee willen groeien. Dat geldt voor onze productiefaciliteiten en servicehubs maar zeker ook voor onze kantoormedewerkers. Omdat we in kleine teams werken zijn onze business-ondersteunende functies heel dynamisch en veelomvattend. Je moet dan denken aan financieel/administratieve functies (in Heeg), of vacatures in het marketing- of salesteam (locatie Amsterdam). 

Lees hieronder interviews met medewerkers.

Daisy van Dijk

HR Officer



"Ik vind Wajer echt een dynamisch bedrijf, waar geen dag hetzelfde is." Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken op het gebied van personeel, zoals de administratie bij in-, door- en uitstroom van mensen, ziekteverzuim en salaris. Ik doe ook de onboarding van nieuwe collega’s op de werf in Heeg en ben het dagelijks aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers als het gaat om personeelszaken. Ik vind Wajer echt een dynamisch bedrijf, waar geen dag hetzelfde is en waar ontzettend fijne collega’s samen aan een mooi product werken

Marco de Vries

Magazijnmedewerker



"Het is belangrijk dat het magazijn goed op orde is, zodat je nooit misgrijpt" Ik ben hier verantwoordelijk voor het magazijn, voor alles wat er in- en uit gaat. Ieder onderdeeltje dat gebruikt wordt in de schepen zie ik voorbijkomen. Het is belangrijk dat het magazijn goed op orde is, zodat je nooit misgrijpt als je een onderdeel nodig hebt. Dan zou de productie meteen vertraging oplopen. Je moet daarom nauwkeurig en gestructureerd zijn, maar ook vooruit plannen om in te schatten wat er nodig is.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan op één van onze Management & Staff vacatures!