Can’t find a job postion you’re looking for?
We’re always looking for people with unique skills. Send us your CV and we’ll get in touch when we have an opening that matches your expectations.

Welkom bij Wajer Yachts – waar luxe en vakmanschap samenkomen
Bij Wajer Yachts bouwen we niet zomaar jachten; we creëren luxe ervaringen over de hele wereld. Van Heeg tot Miami, overal trekken ze bewonderende blikken. Dat is geen toeval, want bij Wajer ligt de focus op innovatie, kwaliteit en ultiem comfort. En dat alles begint met een team van gepassioneerde professionals zoals jij.
Voor onze locatie in Heeg zijn wij op zoek naar een Office Assistant. In deze rol ben jij een onmisbare schakel binnen onze organisatie. Jij houdt het overzicht, denkt vooruit en zorgt ervoor dat collega’s, klanten en bezoekers zich direct welkom voelen.
Dit wordt jouw werk
Als Office Assistant ben jij het visitekaartje van ons bedrijf én het organisatorische hart van onze locatie in Heeg. Jij zorgt dat alles soepel loopt. Je schakelt moeiteloos tussen receptiewerk, administratieve ondersteuning en facilitaire taken. Geen dag is hetzelfde: het ene moment ontvang je een (potentiële) klant, het andere moment regel je reizen voor collega’s of ondersteun je bij events. Je werkt nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen en weet precies wat er speelt binnen de organisatie. Door jouw betrokkenheid en oog voor detail draag je bij aan een prettige, professionele en goed georganiseerde werkomgeving.
Een greep uit jouw taken:
Ontvangen van klanten en afhandelen van mail- en telefoonverkeer
Dagelijkse postverwerking en inkoop van kantoor- en facilitaire benodigdheden
Bestellen van kledingpakketten en regelen van vliegtickets en huisvesting voor collega’s
Bijhouden van bootregistraties en -mappen
Coördineren van schoonmaak, vergaderruimtes en verzorging van lunches/maaltijden
Ondersteuning bij events en bedrijfsfeesten
Dit krijg je van ons
Bij Wajer werk je in een ambitieuze, snelgroeiende en internationale organisatie met de warme sfeer van een familiebedrijf. We geloven in korte lijnen, vertrouwen en ruimte voor eigen initiatief. In deze rol krijg je de vrijheid om mee te denken over het verbeteren van processen en écht impact te maken op de dagelijkse organisatie.
Wat je verder van ons kunt verwachten:
⭐Een passend salaris tussen de €2.900 en de €3.600 o.b.v. 38 uur
⭐ Vakantiegeld, 27 vakantiedagen en 6,5 ADV-dagen
⭐ Een reiskostenvergoeding van €0,23 per km
⭐ Een jaarcontract met uitzicht op verlenging
⭐ Een stabiele en eerlijke cao (Metalektro) en pensioenregeling via PME
⭐ De mogelijkheid om je vaarbewijzen (KVB 1 & 2) te behalen
⭐ Onbeperkt toegang tot de Wajer Academy voor jouw persoonlijke ontwikkeling
Dit ben jij
✔️ Beschikt over een afgeronde mbo-4 opleiding of enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Enthousiaste en ambitieuze hbo-starters verwelkomen we ook graag!
✔️ Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Fries is een pré)
✔️ Ervaring met MS Office en snel wegwijs in nieuwe systemen
✔️ Een servicegerichte, proactieve en flexibele werkhouding
✔️ Fulltime beschikbaar (39 uur) en dagelijks inzetbaar op kantoor in Heeg
Zo stap je aan boord
Upload je cv en motivatie via onze website. Heb je nog vragen? Neem contact op met onze Recruiter Lieseth Flisijn via 06-29805895. Zien we jou binnenkort op de werf voor een rondleiding?
of
Ben je nieuwsgierig naar de vervolgstappen? Lees dan de sollicitatieprocedure nog eens door.
We’re always looking for people with unique skills. Send us your CV and we’ll get in touch when we have an opening that matches your expectations.