Skip to content

International Hubs

Naast het bouwen van de beste en mooiste jachten ter wereld, is onze belangrijkste doelstelling om onze klanten volledig te ontzorgen. Vanuit onze hubs in Amsterdam, de Côte d’Azur, Ibiza en Mallorca verlenen wij service op het hoogste niveau. Onze klanten kunnen bij hun lokale hub terecht voor bijvoorbeeld technische ondersteuning, onderhoud, schoonmaak en het leveren van een captain en crew. Ook geven wij onze klanten advies over vaarroutes, maken we restaurantreserveringen, regelen we airport pick-ups en organiseren we (weekend)trips met de boot. Kortom, álles voor een perfecte dag op het water.

Lees hieronder interviews met medewerkers.

Lex Burghouwt

Operations Manager



"Het mooiste vind ik, dat je als team echt iets neerzet. Er samen voor zorgen dat de klant een perfecte dag op het water heeft." Als operations manager ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid in de service hub. Het mooiste vind ik, dat je als team echt iets neerzet. Er samen voor zorgen dat de klant een perfecte dag op het water heeft. Met het team van captains en deckhands ontzorgen wij de eigenaren volledig. Van het schoonmaken en aftanken van de boot tot aan het adviseren van de vaarroute en de reservering voor een goed restaurant. Het kwaliteitsniveau van Wajer is heel hoog. Als team maken we alles mogelijk, zodat iedere klant volgend seizoen graag weer terugkomt.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan op één van onze International Hubs vacatures!